andre

Sådan kan du bruge Filibabba Aktivitetsnest

Som førstegangsforældre kan det være overvældende, at skulle ud købe diverse ting til sin lille guldklump eller ønske sig det af venner og familie. Derfor står Filibabba klar med et aktivitetsnest til dig som ønsker, at gøre det lidt nemmere for hele familien. Ved at klikke på dette link; https://littlehappy.dk/aktivitetsnest-graa kan du læse om aktivitetnesten og dens forskellige funktioner.

Filibabba aktivitetsnest i grå er til de familier som er klar på et unisex og tidsløst design, da den er i en pæn grå farve som passer ind i de fleste børnefamilier. Ikke nok med at den er pæn, så er den yderst praktisk. Du kan bruge et Filibabba aktivitetsnest på flere måder. Med et tilhørende aktivitetsstativ kan du bruge aktivitetsnesten som en stimuleringslegeplads, da du kan hænge diverse smukke legetøj på aktivitetsstativet, mens dit kære barn kan ligge trygt og behagelig på ryggen og se på det.

Uendelige muligheder

For mange, hvis ikke de fleste, førstegangsforældre er det svært at finde hoved og hale i, hvad dit barn egentlig skal bruge de første par år af sit liv. At vente barn er en dyr omgang og det bliver bare dyrere så snart den lille er kommet til verden. Filibabba aktivitetsnest er derfor et genialt køb for dig, på grund af dens mange funktioner og muligheder.

• Filibabba aktivitetsnest kan bruges som en kravlegård til din lille guldklump, hvis du lige skal have fem minutter til at lave noget andet.
  • Filibabba aktivitetsnest er god som et legetæppe, da siderne på den kan foldes ned og dermed bliver den lidt større. Dermed er lidt mere plads til dit barn at tumle rundt på.
  • Filibabba aktivitetsnesten har et indbygget aktivitetsstativ så dit barn nemt kan få stimuleret sine sanser ved at ligge behagelig på ryggen og kigge op det flotte legetøj i har pyntet det med.

Smart i en fart

Filibabba aktivitetsnesten i grå er en super flot en af slagsen, fordi den grå farve og dens design er så simpelt, men samtidig smuk. Derfor kan den passe nemt ind hos de fleste hjem og pynte stuen, sove- eller børneværelset. Som forældre er det en god investering fordi den har diverse funktioner og derfor er det også et multifunktionelt køb for dig. Fordi en Filibabba aktivitetsnest er lavet af gode materialer, som 100% økologisk bomuld, kan den holde i mange år. Derfor kan den bruges om og om igen, hvis I beslutter jer for at få flere børn. På den måde skal I kun købe Filibabba aktivitetsnest én gang og så har I en multifunktionel aktivitetsnest for livet.